anglický jazyk

22.5. - Veliký dík za spolupráci během vzdálené výuky patří mamce, taťkovi, babičce, dědovi... Uvař mamce, taťkovi, babičce, dědovi kávu, můžeš přidat sušenku, vyfoť a pošli mi. (Před vařením se zeptej, zda na kávu mají chuť, jak silná jim chutná, jestli si ji vylepšují mlékem a cukrem)


21.5. - přítomný čas průběhový - zápor - někdo něco teď NEDĚLÁ

osoba + isn´t nebo aren´t + sloveso s -ing

  • Učebnice 67/5 zelený rámeček. Přečti si:

I´m buying pens. X I´m not buying pens. = Já nekupuji pera. 

Ollie´s going into town X Ollie isn´t going into town. = Ollie nejede do města.

They´re shopping now. X They aren´t shopping now. = Oni nyní nenakupují.

  • Učebnice 67/5 b). Musíš se vrátit k 67/4. Nyní už neplatí, co dělaly osoby v 67/4. Nyní dělají něco jiného. Věty, které jsi psal včera, napiš znovu, ale v záporu, nyní neplatí. Za větu v záporu napiš novou větu, kterou se dozvíš v 67/5 b). Složité?

např. Včera jsi napsal - Rob is having a shower. To už ale naplatí. Dneska napíšeš. Rob isn´t having a shower. Rob is waiting for the bus. (Novou informaci o Robovi zjistíš v 67/5 b)

  • Prohlédni si obrázek. Už ho znáš, jednou jsme s ním pracovali. Co se změnilo. Některá jména jsou přestříkaná červenou barvou. Znamená to, že tito lidé činnost nedělají. Napiš dvanáct vět o tomto obrázku. Pokud je jmenovka bílá, činnost osoba či osoby dělají. Pokud je červená, činnost nedělají.

např. Neil is playing guitar (nebo. Neil´s playing guitar.) Zoe isn´t reading newspapers.



20.5. - přítomný čas průběhový

Opakování je matka moudrosti. Přítomný čas průběhový, něco se děje TEĎ. Jak se tvoří?

osoba + is nebo are + sloveso s -ing

  • Pracovní sešit 55/4 - podle zadání. za jméno napiš is nebo are a sloveso s ing.
  • Učebnice 67/4 - do sešitu opiš věty v přítomném čase průběhovém.
  • Poslech 2.48 - poslechni si osm nahrávek. Na každé Rob něco dělá. Zapiš osm vět, co Rob v tuto chvíli dělá. (např. 1. Rob is swimming.

Stažené tvary - is a are můžeme zkrátit.

Tom is having a shower. = Tom´s having shower.

Children are getting on the bus. = Children´re getting on the bus.

  • Opiš věty, ale použij stažený tvar. Věty přelož do češtiny a zašli mi nahrávku.

Our cat is sleeping in front of the house. They are speaking with their friends. She is drawing a nice picture. We are going to the park. You are helping your sister with her homework. He is driving a bus to school.


15.5. - přítomný čas průběhový - present continuous - TEĎ

Jak se tvoří?

Moje maminka píše. - My mum IS writING.

Já hraju tenis. - I AM playING tennis.

Oni čtou knížky. - They ARE readING books. 

  • Přečti věty a přelož do češtiny. Můžeš mi poslat nahrávku (asi je jednodušší) nebo napsat do sešitu.
  • Podle obrázku doplň do vět osoby.

_____ are watching TV.

_____ is doing her homework.

_____ are playing chess.

_____ are listening to music.

_____ are drinking coffee.

_____ is reading newspapers.

_____is sleeping.

_____ are playing computer games.

_____ is playing guitar.

_____ is writing a letter.

  • Pracovní sešit 54/3 - podle zadání. Pokud je jeden použiješ IS, pokud jich je víc, použij ARE. K slovesu připoj ING. POZOR - driving, having, sitting - tam je vyjímka v psaní.

14.5. - Unit 6 - Saturday morning

  • Do slovníčku si opiš tato slovíčka. Napiš k nim český překlad, který ti nabídnu. Slovesa podtrhni (jsou tučně napsaná). POZOR SLOVÍČKO LYE JSEM ŠPATNĚ NAPSALA - NAPIŠ LIE . OMLOUVÁM SE :-)
  • Poslouchej a opakuj. Potom přečti sám a nahrávku mi pošli.
  • Dneska nás čeká trocha nové gramatiky. Přítomný čas průběhový (present continuous), něco se děje TEĎ

I am reading. - Já čtu.

You are speaking. - Ty mluvíš.

He is playing tennis. - On hraje tenis.

Tvoří se velice snadno. Kdo + sloveso to be (am,is,are) + sloveso s ing.

Dog is running. Cat is sleeping. Children are learning.

  • Učebnice 66 (komiks) - všechno se odehrává nyní. Poslechni si komiks, zkus ústně přeložit, do sešitu opiš věty cvičení 2. Do vět doplň podle komiksu osoby. Nemusíš psát číslo obrázku. 

13.5. - Unit 6 - describing people

Popis osoby:

1. postava, velikost - on je, ona je, já jsem...

He is tall. I am slim. She is fat. They are short...

2. vlasy, oči - ona má, on má, já mám, oni mají ...

She has got long blond hair. They have got green eyes. I have got curly brown hair...

  • Prohlédni si obrázek a přiřaď správné písmeno k popisu. Pracuj do sešitu (neopisuj, stačí přiřadit číslo a písmeno).
  • Prohlédni si obrázek a ke každé osobě napiš čtyři věty (velký x malý, tlustý x hubený, vlasy, oči).
  • Pracovní sešit 53/7 - podle zadání. 
  • Dobrovolný úkol. Otevři si kopii a splň úkol A (spoj obrázek s popisem) a B (napiš T true, pokud popis souhlasí, nebo F false, pokud popis nesouhlasí).

7.5. - Unit 6

  • Učebnice 65/4 - do sešitu popiš čtyři osoby, použij slova z nabídky, vzpomeň si na včerejší hodinu, kdy použijeme BÝT a MÍT.

BÝT - postava, vlastnosti

MÍT - oči, vlasy

  • Učebnice 65/5 - poslechni si popis tří postav a podle popisu nakresli do sešitu
  • Pracovní sešit 53/4 - podle zadání.
  • Pracovní sešit 53/5 - přečti si text, na obrázku najdi postavy a ke jménům doplň čísla z obrázku
  • Pracovní sešit 53/6 - napiš dvě věty o postavě. První větu zápornou, druhou větu kladnou.

6.5. - Unit 6

  • Učebnice 64/2 - přečti si tři texty, ve kterých Rob popisuje sebe, svou sestru a svého učitele. Texty si ústně přelož. Do vět doplň jména osob (Rob, Julie, Mr Jones), o kterých věty jsou, a věty opiš do sešitu.
  • Pracovní sešit 52/1 - doplň chybějící slova.

  • Pracovní sešit 52/2 - přečti si text a podle popisu dokresli postavy (použij i barvy!).

  • Pracovní sešit 52/3 - ke každé postavě napiš alespoň tři další věty. Můžeš si domyslet, jakou má paní postavu.


30.4. - Dnes vás čekají dvě aktivity. Vrátíme se k včerejší hodině a začneme probírat novou  slovní zásobu unit 6.

  • Otevři si pomoc aj 30.4. a kopii can, can´t. Obě stránky si můžeš vytisknout. Nejdřív si přečti 

    Čemu možná nerozumíš. Vrať se na obrázek can, can´t. Každá bublina patří k jednomu obrázku. Do každé bubliny doplníš can nebo can´t a sloveso z nabídky. Tato slovesa jsme včera probírali. Ke každé bublině najdi odpovídající obrázek. Pokud nemůžeš vytisknout, nevadí. Řešení mi nahraj. Stačí říct číslo bubliny a doplněná slova.

  • Do slovníčku opiš slovíčka z učebnice str.64, český překlad najdeš v pracovním sešitě str.77. Poslouchej a opakuj. Nahraj mi, jak umíš slovíčka číst.

29.4. - Dneska se potkáme při videovýuce, tak bude méně samostatné práce.

  • Do sešitu anglický jazyk napiš devět vět podle vzoru. Otevři si kopii (can - can´t 29.4.), podívej se na obrázky, co John, Janet a Bill and Betty umí (can) a neumí (can´t). Budeš potřebovat tato slovíčka v jiném pořadí:

stand on his head, play the piano, play the guitar, dance, ski, read Italian, swim, play tennis, sing

  • Procvičíme si další slovesa. Poslouchej a opakuj:

watch, play, exercise, open, walk, close, sit, write, jump, read, give, run, dance, talk, sing, listen

  • Dlouho jsme nehráli educandy, ZAHRAJ SI. Pošli mi fotku svého skóre. Děkuji MK :-)
  • Otevři si kopii (verbs = slovesa), pokud si můžeš vytisknout, vytiskni, najdi slova v osmisměrce a k obrázkům dopiš čísla. Pokud nemůžeš vytisknout, opiš do slovníčku a připiš český význam. 

24.4. - We are going to continue in Unit 5 (the revision).

  • Nakresli si pokoj podle mého pokusu a podle instrukcí zakresli vybavení pokoje.

There´s a sofa opposite the door. There´s a carpet in front of the sofa. There´s a table under the window. There is a cat on the table and behind the cat is a lamp. There is a mirror between the window and the door. There is a bag next to the sofa. There are three books in the bag.

  • Do sešitu doplň věty podle obrázků.
Pokud nemůžeš přečíst, stáhni si a vytiskni.

23.4. - Dnes budeme pracovat s obrázky, které jsme používali k včerejší výuce. Zadaný úkol patří k obrázku, který je pod zadáním. Pracuj do sešitu.

Write eight sentences about this picture. (There is…..)

Answer these questions.

  1. Are there any children?
  2. How many windows are there?

  3. Is there a shower in this house?

  4. Is there a cooker?

  5. Are there any chairs?

  6. What colour is the sofa in the living room?

  7. Is there a garage in this house?

  8. What toys can you see in this house?

Pokud opravdu nevíš, koukni do kontroly, jsou tam přeházené odpovědi :-).

Complete prepositions. Write numbers from 2 to 7 into your exercise book and complete only prepositions. Doplněný text přečti a nahrávku mi pošli :-).

behind, under, next to, in front of, on, in 


22.4. - Pro ranní skupinu, se kterou se nám nepovedlo setkání. 

  • Otevři si presentaci výuka. 

1. list. Ke každému slovíčku si utvoř větu: There is, There isn´t - ústně

2. list. Rozumíš všem slovíčkům? Otevři si poslech, otázky opakuj a odpovídej na ně. (Odpovídáš - Yes, there is, No, there isn´t. Yes, there are. No, there aren´t.)

3. list. Pusť si poslech a opakuj předložky. Podívej se na obrázek, přečti si věty pod ním a opiš ty, které jsou TRUE (pravdivé).


22.4. - Dneska se setkáme při výuce angličtiny, samostatné práce bude tudíž méně. 

  • Učebnice str.63 - song

1.  63/1 - Poslouchej a opakuj slovíčka, ústně najdi jejich český význam. Pod textem je poslech a přeházená nabídka čj.

naproti, knihkupectví, nemůže, může, továrna, město, vedle, park, vesnice, za, cesta, muzeum, policie, před

2. 63/2 - Do sešitu aj zapiš čísla od 1 do 9, poslechni si písničku a doplň chybějící slova.


17.4. - Today we are going to continue with Activity book page 51. I wish you nice day.

  • Pracovní sešit 50/1. K práci potřebuješ čmárák. Napiš si slovo TRUE a slovo FALSE. Poslechni si věty o pokoji. Na konci věty uslyšíš číslo. Pokud je věta pravdivá, zapiš číslo k TRUE, pokud věta neodpovídá obrázku, zapiš číslo k FALSE. Napiš mi součet TRUE :-).
  • Pracovní sešit 50/3.

1. Poslouchej a opakuj.

2. Škrtej věty:

Toto je moje město.

Můžeš zde hrát tenis a volejbal, ve sportovním centru je i bazén.

Odsud jezdí lidé vlakem do vedlejšího města.

V parku děti hrají fotbal.

Vedle pošty jsou dva malé obchody.

  • Pracovní sešit 51/4. Podle textu odpověz na otázky. Pokud si nevíš rady, otevři si nápovědu. Pokud Ti nepomůže, volej.
  • Pracovní sešit 51/5. Tvoř otázky s CAN, z nabídky pod textem vyhledej odpověď. Opět podrobně rozepíšu v nápovědě.

  • Pracovní sešit 51 - I can… Doplň. Pro změnu, nápověda Ti pomůže.



16.4. - Today we are going to work with Activity book page 50.

  •  Zopakuj si předložky. V učebnici str.52/3. Poslouchej a opakuj.
  • Pracovní sešit 50/1. Podle obrázku doplň věty. Postup ukážu na první větě. (Možná je to zbytečně složité:-)):

Vezmi si barevnou (např.červenou) pastelku. Červeně si vybarvi předložku (under). Červeně si vybarvi na obrázku cd, které je někde POD. Protože je jedno, bude věta začínat There´s a CD. Kdyby jich bylo víc, bude věta začínat There are CDs. Další předložka bude vybarvená jinou barvou. Barva předložek záleží na Tobě. 

  • Pracovní sešit 50/2. První věta je doplněná. Druhá věta. Desks jsou v množném čísle, věta začíná There are. Kdyby byla v jednotném, začíná There is. Z B vyber místo, kde se lavice nachází.
  • Pracovní sešit 50/3. Prohlédni si obrázek, přečti si text a k číslům doplň názvy budov podle textu a obrázku. Jasný úkol. Z minulého úkolu máš připravené pastelky, použiješ i nyní. 

Vezmi si zelenou pastelku. Vybarvi na obrázku park zeleně a všechna slova park v textu zeleně podtrhni. Vezmi si jinou barvu, vybarvi budovu s číslem 2 a zároveň všechny názvy dané budovy stejnou barvou podtrhni. Postupuj se všemi budovami stejně, barvy jsou Tvá volba.


15.4. - Dnes budeš pracovat s učebnicí a sešitem. Čeká nás procvičení Unit 5.

  • Učebnice 62/1. Podle obrázku doplň do vět předložky. Věty opiš do sešitu. Použiješ tyto předložky:

behind, on, between, next to, under, next to, opposite

  • Učebnice 62/2 a). Do sešitu si zapiš pod sebe čísla od 1 do 11. K číslům podle obrázku zapiš názvy budov.
  • Učebnice 62/3. Poslechni si, co James umí a co neumí:

1. Otevři si přiloženou kopii a splň úkoly ústně.

2. Napiš šest vět o Jamesovi. Co umí a co neumí:


1. He can play the piano.

2. He can speak English...


8.4. -  8.00 - K dnešní práci budeš potřebovat pracovní sešit str. 42 a 43. Budeme opakovat slovní zásobu "my room" a předložky. 

  • Zahraj si Educandy slovíčka I (najdeš ve složce "hry")
  • Pracovní sešit 42/1. Doplň slovíčka. Pokud nevíš, otevři si učebnici str. 52.
  • Zahraj si Educandy prepositions (najdeš ve složce "hry")

  • Pracovní sešit 42/2. Doplň slovíčka. 

radio, bed, chair, poster, rug, teddy

  • Pracovní sešit 42/3. Slovíčka, která najdeš, napiš do rámečku 42/4, který je vedle osmisměrky. 42/4 dělat nebudeš. 
  • Pracovní sešit 43/5. Přečti si větu. Zkontroluj s obrázkem. Pokud je pravdivá, udělej fajfku. Pokud je špatně, udělej křížek a větu napiš správně. O správnosti své práce se přesvědčíš pomocí kontroly. 

  • Dobrovolné:

Pracovní sešit 43/6. Dopiš věty pomocí obrázku.

Pracovní sešit 43/7. Podle textu dopiš jména ke správným číslům domů. 


3.4. - 9.00 - Budeme pokračovat v učivu can, can´t

  • Učebnice 59 - Pronanciation (červený rámeček) poslechni si, zopakuj, uvědom si rozdíl can and can´t. Zopakuj dvakrát.
  • Poslechni si druhý poslech, vyber, co slyšíš.
  • Pracovní sešit 49/3. Budeš tvořit otázky a podle plakátku odpovědi. Budeš se ptát smyšlené postavy, zda věci umí. Vždy se budeš ptát:

Can you SLOVESO něco? 

Postava Ti bude odpovídat podle plakátu:

Yes, I can.      No, I can´t.

  • Pracovní sešit 49/4. Napiš věty o sobě, zda umíš nebo neumíš věc dělat:

I can SLOVESO (občas zapomínáte).....         I can´t SLOVESO ......

Rozdíl 3. a 4. - 3. draw x 4.paint



2.4. - 8.50 - Otázka Can you? Umíš? Můžeš?

Když se chci zeptat, zda někdo něco umí nebo může, pouze se přesune can před podmět.

Can you swim? - Umíš plavat?        Can he draw? - Umí kreslit?        Can we play tennis? - Můžeme hrát tenis?      Can they speak French? - Umí mluvit francouzsky?

Krátká odpověď: 

Yes, I can. No, I can´t.        

Yes, he can. No, he can´t.

Yes, they can. No, they can´t…….

  • Učebnice 59/4 - do sešitu napiš šest otázek . Pokud Ti nejde, přikládám kontrolu.  
  • Za otázky v sešitě dopiš obě varianty odpovědí. Opět můžeš použít kontrolu.


  • Pracovní sešit 48/2. Včera jsi doplnil věty cvičení 1, dnes tvoř otázky. Každá otázky bude začínat can, potom bude podmět (kdo dělá činnost) a nakonec sloveso.
  • Have a nice day :-)

1.4. - 8.30 - Ve složce ofocených listů jsi dostal procvičování Clothes. Pracuj si na tom, odešli mi do pátka 3.4. A co dneska? 

Slovíčko can. Už znáš ze třetí třídy. Znamená umím, můžu. 

  • I can swim. - Umím plavat.   You can play tennis. - Umíš hrát tenis.    They can ski. - Oni umí lyžovat.

Slovíčko can´t. Opak. Znamená neumím, nemůžu. 

  • I can´t swim. - Neumím plavat.   You can´t play tennis. - Neumíš hrát tenis.   They can´t ski. - Neumí lyžovat.

Zahraj si kahoot


V učebnici 59/5 - osm obrázků, osm aktivit. Rozhodni, zda aktivitu umíš nebo neumíš. Do sešitu napiš osm vět oznamovacích (ke každému obrázku jednu). 

1. umím? neumím? neumím! I can ´t draw a dinosaur.

2. umím? neumím? umím! I can swim. 

atd.


V pracovním sešitu 48/1 - Rozhodni, zda postava umí nebo neumí. Použij can nebo can´t. Kdo si není jistý činnostmi, zde jsou.


27.3. - Zahraj si hru na procvičení spojení there is, there are

  • Do čmáráku napiš pět vět o Stěžerách. Vyber ty, které jsou pravdivé.

There is a church. There isn´t a school. There are some shops. There is a cinema. There isn´t a swimming pool. There is a bank. There is a post office. There isn´t a hospital. There is a station. 

  • Ve složce ofocených listů si vezmi obrázek pokojíčku, vystříhej proužky a nalep na správné místo (při stříhání doporučuji zmenšit lísteček). Zkontroluj si.
  • Stále opakuj slovíčka unit 5. Pomohou Ti včerejší hry. Zahraj si s někým z rodiny Crazy animals :-). 

26.3. - 11.40 - Zahraj si hru na procvičení slovíček.


26.3. - 8.50 - Spojení - There is, There are - informují nás, že někde něco je. 

Věty oznamovací 

  • There is a book on the desk. - Kniha je na stole.
  • There are three balls in the wardrobe. - Tři míče jsou ve skříni.

Věty záporné

  • There isn ´t a book on the desk. - Kniha není na stole.
  • There aren´t three balls in the wardrobe. - Tři míče nejsou ve skříni.

Otázky

  • Is there a book on the desk? - Je knížka na stole?
  • Are there three balls in the wardrobe? - Jsou tři míče ve skříni?

Odpovědi

  • Yes, there is. No, there isn´t.
  • Yes, there are. No, there aren´t.

  • Učebnice - 57/5 - Do čmáráku vypracuj toto cvičení. Ptáš se, zda je budova v Amyně městě. Odpovídáš podle fajfky nebo křížku. Piš pouze anglicky, češtinou Ti pouze radím.

1. Je pošta v Amyně městě? ANo, je. - Is there a post office in Amy´s town? Yes, there is.

2. Jsou tři banky v Amyně městě? Ano, jsou. (Ptáme se na tři!!!) - Are there three banks in Amy´s town? Yes, there are.

  • Učebnice str.56 - Poslechni si Amy. Mluví o svém městě. Během poslechu si ukazuj na obrázky, o kterých mluví. Přečti si věty 2b) a řekni, zda jsou pravdivé či nepravdivé. (Kontrola Ti pomůže ověřit si své odpovědi)

26.3. - 10.00 - Zahraj si hru.


25.3. - 8.45 - Minulý týden jsem neměla možnost přiložit vám k angličtině poslechy, tak dneska to bude hlavně o poslouchání. 

52/1 - Listen and repeat.

52/3 - Listen and repeat.


55/1 - Listen and read.

55/6 - Listen and repeat.

56/1 - Listen and repeat.

Pokud stíháš, začni si pracovat na kopii Opposites (v pondělí budu chtít). Pod textem je vložený poslech slovíček. Listen and repeat. 

Crazy animals - Bláznivá zvířata

  1. Začátek i cíl hry je na šnekovi tvé barvy, trasa tedy vede nahoru i dolů.
  2. Házíš kostkou a vždy se musíš posunout o tolik polí, kolik jsi hodil. Současně se posunou i tví spoluhráči o jedno pole vpřed.

  3. Přečti v češtině a angličtině větu, která vznikne ze slov, na kterých stojíš ty i tví spoluhráči. Začátek věty je daný polohou žluté figurky.

  4. Hází další hráč, ostatní se opět posunou o jedno pole.

  5. Vyhrává ten, kdo jako první projede cílem.

  6. Pokud vás bude hrát méně než čtyři, někdo může hrát za dvě figurky. 

Přeji pěkné pohraní.


20.3. - 9.15 - 

  • Do slovníčku si zapiš slovíčka ze strany 56 (anglický a český význam).
  • V pracovním sešitu doplň slovíčka 46/1.

  • V pracovním sešitu si prohlédni obrázek 46/2 a podle plánku vypracuj 47/3.  

  • Pod zadáním je odkaz na cvičení. V textu jsou podtržená slova, pokud neznáš, objeví se překlad.

  • Zahraj si pexeso.

19.3. - 8.25 - Dneska budeme pracovat v učebnici na straně 55 a v pracovním sešitě na straně 45.
  •  Na dvanáct malých papírků si napiš slovíčka ze strany 55, na každý papír jedno (tři barevné obrázky a slovíčka z nich). Až budeš mít, otoč, zamíchej a losuj slovíčka. Otoč, přečti a řekni česky. 
  • Přečti si text 55/7. Plánek bytu, který je pod textem, si překresli do čmáráku (nebo na bílý papír, který do čmáráku vlepíš) a podle textu dokresli vybavení jednotlivých pokojů.
  • Pracovní sešit 45/3 - podle obrázku doplňuj do vět is, isn´t, are, aren´t. Pokud tam věc je a je pouze jedna, doplň is, pokud tam věc není a je jedna, doplň isn´t, pokud tam věci jsou a je jich víc, doplň are, pokud tam věci nejsou a je jich víc, doplň aren´t.
  • Pracovní sešit 45/4 - Velice jednoduché cvičení. Napiš věty o sobě, věta bude začínat I, potom opíšeš činnost a na konec doplníš kde činnost děláš (in the _ _ _ ....). 

Have a nice day !!! 


 18.3. - 9.15 - Ve složce papírových kopií jste dostali ofocené listy na procvičení slovní zásoby House. Vypracujte.

Probíráme lekci 5, kdyby sis nebyl jistý nějakým slovíčkem, v pracovní sešitu je strana 76.

Dneska se naučíte spojení There is, There are. Obě spojení vyjadřují, někde něco je. Popisuje, kde se předmět nachází.

 There is a sofa in the living room. - doslova - Tam je gauč v obýváku. česky - V obýváku je gauč.

There are four chairs in the kitchen. - doslova - Tam jsou čtyři židle v kuchyni. česky - V kuchyni jsou čtyři židle.

There is - věta o místě jednoho předmětu

There are - věta o umístění více předmětů

  • Pracovní sešit 45/2 - doplň there is nebo there are, podle čísla podstatného jména
  • Učebnice - 54 - Přečti a přelož šedý článek.

  • Učebnice - 54/5 - Do sešitu opiš věty. Have a look at AMy´s house and complete the sentences. Use There is, There are and I think, there could be a problem with these vocabulary - upstairs, stairs, downstairs, garden, garage


16.3. - Zopakuj si slovíčka. Have a nice day. MK :-)

13.3. - 8.15 - Uč se předložky ze strany 52. Do sešitu vypracuj cvičení 53/3b (Kde je Edward?), do sešitu napiš cvičení 53/4a (mezi předmět a předložku umísti is nebo are podle čísla podstatného jména, za předložku doplň k čemu se předložka vztahuje. Omlouvám se za složité vyjadřování, určitě chápete i bez mé rady :-))

12.3. - 8.10 - V učebnici str. 52 si prohlédni obrázek a všechna slovíčka z cvičení 1 a 3 napiš do slovníčku anglicky a česky, slovíčka se uč. V pracovním sešitě doplň celou stranu 44. V učebnici si přečti a přelož do čj ústně 52/2.

procvičování na doma

Tel.: 608 139 972
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky